Fitbit Pay

Ακόμη ένας εύκολος τρόπος πληρωμών

Σας καλωσορίζουμε στον κόσμο του Fitbit Pay, που σας επιτρέπει να κάνετε ανέπαφες συναλλαγές, απ’ όπου κι αν βρίσκεστε. Χωρίς να χρειάζεται να έχετε μαζί σας πορτοφόλι, μετρητά, κάρτες ή κινητό.

Αν θέλετε κι εσείς γρήγορες, εύκολες και ασφαλείς πληρωμές με Fitbit Pay, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προσθέσετε την κάρτα Visa σας στη Fitbit συσκευή σας - συμβατό tracker ή smartwatch

... και είστε έτοιμοι.

Πώς να ρυθμίσετε το Fitbit Pay;

H διαδικασία ρύθμισης του Fitbit Pay σας είναι πολύ απλή και μπορεί να γίνει ακολουθώντας τα πιο κάτω βήματα. Προτού αρχίσετε, κατεβάστε την τελευταία έκδοση της εφαρμογής Fitbit στο κινητό και σιγουρευτείτε ότι η Fitbit συσκευή σας είναι επαρκώς φορτισμένη. 

  1. Ανοίξτε την εφαρμογή Fitbit στο κινητό σας και μεταβείτε στις ρυθμίσεις της Fitbit συσκευής σας.
  2. Πατήστε «Fitbit Wallet» και στη συνέχεια ακολουθήστε τις οδηγίες που σας δίνονται για να προσθέσετε την κάρτα σας.
  3. Εάν δεν έχετε ήδη δημιουργήσει PIN για το ρολόι σας, θα σας ζητηθεί να ορίσετε έναν κωδικό.
  4. Στη συνέχεια, εισάγετε τα στοιχεία της κάρτας σας.
  5. Διαβάστε και αποδεχτείτε τους «Όρους και Προϋποθέσεις».
  6. Εισάγετε το One Time Password (OTP) που θα αποσταλεί μέσω SMS στο κινητό σας.

Αφού ολοκληρώσετε την πιο πάνω διαδικασία, η εφαρμογή Fitbit Pay θα συγχρονιστεί με τη Fitbit συσκευή σας.

Πραγματοποιήσετε τις συναλλαγές σας με Fitbit Pay

Tώρα, είστε έτοιμοι να πραγματοποιείτε τις συναλλαγές σας ανά πάσα στιγμή με το Fitbit Pay, διευκολύνοντας έτσι την καθημερινότητά σας. Δείτε τη διαδικασία πληρωμών στη συνέχεια.

  1. Στη Fitbit συσκευή σας, εισάγετε τον 4-ψήφιο κωδικό σας μια φορά, ο οποίος παραμένει ενεργοποιημένος για 24 ώρες ή μέχρι τη στιγμή που θα αφαιρέσετε εσείς τη συσκευή από το χέρι.
  2. Με το πάτημα μόνο ενός κουμπιού, μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια πληρωμή πλησιάζοντας το ρολόι σας στη συσκευή ανάγνωσης καρτών.
  3. Αφού γίνει η πληρωμή, θα λάβετε μια επιβεβαίωση στο ρολόι σας και μια ειδοποίηση στο κινητό σχετικά με τις λεπτομέρειες της συναλλαγής.
  4. Μπορείτε να παρακολουθείτε όλες τις πρόσφατες κινήσεις των αγορών σας με Fitbit Pay, αλλά και να διαχειρίζεστε τις κάρτες σας μέσω της εφαρμογής.

**Μπορείτε να χρησιμοποιείτε το FitbitPayοπουδήποτε βλέπετε το σύμβολο ανέπαφων συναλλαγών.

 

Διαχείριση Καρτών

Διαχειριστείτε τις κάρτες σας είτε μέσω της εφαρμογής Fitbit είτε μέσω της συσκευής Fitbit.

Προσθέστε ή αφαιρέστε κάρτες και ορίστε προεπιλογές από το μενού της εφαρμογής.

Παρακολουθήστε τα τελευταία σας έξοδα μέσω της εφαρμογής.

Αποθηκεύστε έως και 6 κάρτες.

Οι συναλλαγές σας είναι ασφαλείς

Να θυμάστε…

Ο αριθμός της κάρτας σας παραμένει πάντα προσωπικός και δεν αποθηκεύεται ποτέ στο Fitbit Pay ούτε κοινοποιείται σε εμπόρους.

Για ενισχυμένη ασφάλεια,

η χρήση του ρολογιού Fitbit απαιτεί έλεγχο ταυτοποίησης από το προσωπικό PIN του ρολογιού σας.

Οι ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο

για κάθε αγορά που πραγματοποιείτε, σας κρατούν ενήμερους για τον λογαριασμό της κάρτας σας.

Συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις

ΓENIKA

Τι είναι το Fitbit Pay?

Το Fitbit Pay είναι ένας εύκολος και ασφαλής τρόπος διεξαγωγής ανέπαφων συναλλαγών χρησιμοποιώντας κάρτες της Τράπεζας Κύπρου με συσκευές Fitbit που υποστηρίζουν Fitbit Pay.

Ποιες συσκευές μπορώ να χρησιμοποιήσω για το Fitbit Pay?

Το Fitbit Pay περιλαμβάνεται στο Fitbit App. Το app είναι διαθέσιμο και στα δύο stores, App Store για iOS συσκευές και Play Store για Android συσκευές. Οι συσκευές Fitbit μπορούν ενωθούν με iOS και Android smartphones μέσω του Fitbit App.
Για λίστα με τις συσκευές Fitbit που υποστηρίζουν το Fitbit Pay, ακολουθήστε τον σύνδεσμο https://help.fitbit.com/articles/en_US/Help_article/2236

Υπάρχει χρέωση για χρήση του Fitbit Pay?

Όχι. Η Τράπεζα Κύπρου δεν χρεώνει τους πελάτες της για εγγραφή ή χρήση του Fitbit Pay.

Τι είναι το Device Account Number?

Το Device Account Number είναι ένας μοναδικός αριθμός που αποδίδεται στην φυσική σας κάρτα όταν αυτή καταχωρείται για Fitbit Pay. Ο αριθμός χρησιμοποιείται για την πραγματοποίηση ασφαλών συναλλαγών σε καταστήματα.

Μπορώ να καταχωρήσω οποιαδήποτε κάρτα της Τράπεζας Κύπρου στο Fitbit Pay?

Προς το παρόν μόνο κάρτες VISA της Τράπεζας Κύπρου, χρεωστικές, πιστωτικές ή προπληρωμένες, μπορούν να καταχωρηθούν για το Fitbit Pay.

Μπορώ να καταχωρήσω πολλαπλές κάρτες στο Fitbit μου? Μπορώ να καταχωρήσω την ίδια κάρτα σε διάφορες συσκευές Fitbit?

Ναι, μπορείτε να καταχωρήσετε μέχρι και 6 κάρτες στο Fitbit Pay wallet σας και να προσθέσετε την ίδια κάρτα σε διάφορες συσκευές Fitbit. Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε τον σύνδεσμο https://help.fitbit.com/articles/en_US/Help_article/2236


ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΚΑΡΤΩΝ

Πώς καταχωρώ κάρτα της Τράπεζας Κύπρου για Fitbit Pay σε συσκευή Fitbit;

Τα βήματα για την καταχώρηση κάρτας της Τράπεζας Κύπρου στο Fitbit Pay, είναι πολύ εύκολα! Ανοίξτε το ‘Fitbit App’, επιλέξτε το Fitbit ρολόι και στη συνέχεια το Wallet και ακολουθήστε τις οδηγίες που παρουσιάζονται στην οθόνη σας. Για περισσότερες λεπτομέρειες ακολουθήστε τον σύνδεσμο https://help.fitbit.com/articles/en_US/Help_article/2236
Σημειώστε ότι αν θα καταχωρήσετε περισσότερες κάρτες για Fitbit Pay στην κάθε συσκευή, θα πρέπει να επαναλάβετε τα ίδια βήματα όπως περιγράφονται πιο πάνω.

Τι είναι το PIN;

Το PIN είναι ένας 4ψήφιος κωδικός ασφαλείας που θα πρέπει να δημιουργήσετε για το Fitbit Pay και θα χρησιμοποιείτε για τη διεξαγωγή συναλλαγών.

Δεν έχω παραλάβει τη νέα φυσική μου κάρτα. Μπορώ να την καταχωρήσω για το Fitbit Pay ούτως ή άλλως;

Όχι. Για να καταχωρήσετε κάρτα για το Fitbit Pay, θα πρέπει πρώτα να έχετε στην κατοχή σας την φυσική κάρτα. Η ενεργοποίηση της φυσικής κάρτας προηγείται.

Δεν λαμβάνω τον αριθμό OTP, ή το OTP μου έχει λήξει. Τι θα πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε την επαλήθευση της κάρτας που προσθέσατε, ή αν δεν λαμβάνετε το OTP ή αν το OTP λήξει πριν το καταχωρήσετε, επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο της 1bank στο 800 00 800 ή καλέστε το +357 22 128000 αν βρίσκεστε στο εξωτερικό. Μπορείτε επίσης, εναλλακτικά, να αφαιρέσετε την κάρτα wallet και να την ξαναπροσθέσετε.

Πως αφαιρώ μία κάρτα από τη συσκευή Fitbit?

Για να αφαιρέσετε μια κάρτα από τη συσκευή Fitbit, ακολουθήστε τις οδηγίες στον σύνδεσμο που ακολουθεί: https://help.fitbit.com/articles/en_US/Help_article/2236
Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη μετά που αφαιρέσατε μια κάρτα από τη συσκευή Fitbit, μην ανησυχήσετε. Μπορείτε να την καταχωρήσετε ξανά αργότερα ακολουθώντας την ίδια διαδικασία. Σημειώστε ότι σε τέτοια περίπτωση θα αποδοθεί στην κάρτα νέος Device Account Number.

 

PAYMENTS

Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω το Fitbit Pay?

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Fitbit Pay για ανέπαφες συναλλαγές σε εμπόρους όπου δείτε το ακόλουθο σύμβολο .

Πρέπει να καταχωρώ το PIN μου κάθε φορά που κάνω συναλλαγή με Fitbit Pay?

Όχι, απλά το καταχωρείτε κατά την διεξαγωγή της πρώτης συναλλαγής και αν δεν βγάλετε τη συσκευή από το χέρι σας, το PIN διαρκεί για 24 ώρες ούτως ώστε να κάνετε τις επόμενες συναλλαγές σας.
Όταν βγάλετε τη συσκευή από το χέρι σας, τότε θα πρέπει να καταχωρήσετε ξανά το PIN κατά τη διεξαγωγή της πρώτης συναλλαγής.

Το Fitbit Pay δείχνει τις συναλλαγές μου?

Μπορείτε να δείτε τις τελευταίες 3 συναλλαγές σας για κάθε κάρτα που καταχωρήθηκε και οι οποίες έχουν γίνει με Fitbit Pay στην επιλογή “Transactions” του Fitbit Pay στο Fitbit App.

Μπορώ να πραγματοποιήσω ανέπαφες συναλλαγές χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο;

Ναι, μπορείτε να πραγματοποιήσετε ανέπαφες συναλλαγές χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο.

Χρειάζεται να έχω τη συσκευή του κινητού μου κοντά για να μπορώ να κάτω συναλλαγές μέσω Fitbit Pay?

Όχι δεν χρειάζεται να έχετε τη συσκευή του κινητού σας κοντά.

Πώς γνωρίζω εάν η συναλλαγή διεκπεραιώθηκε;

Παρόλο που η συσκευή Fitbit πάντα παρουσιάζει την συναλλαγή ως επιτυχημένη αφού την πλησιάσετε κοντά στο τερματικό, η συναλλαγή αποστέλλεται για επεξεργασία και το αποτέλεσμα της συναλλαγής θα εμφανιστεί στην οθόνη του POS τερματικού το οποίο και θα τυπώσει την απόδειξη.

Έχω καταχωρήσει περισσότερες από μια κάρτες για το Fitbit Pay. Πώς επιλέγω την κάρτα με την οποία θέλω να πληρώσω;

Η πρώτη κάρτα που προσθέσατε στο Fitbit Pay είναι και η προεπιλεγμένη σας κάρτα. Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε συναλλαγή με άλλη κάρτα, κάνετε scroll down και η εικόνα της επόμενης κάρτας θα εμφανιστεί.

Έχω προσέξει ότι στην απόδειξη του POS τερματικού αναγράφεται διαφορετικός αριθμός κάρτας από αυτόν της κάρτας που έχω καταχωρήσει στο Fitbit Pay.

Στην απόδειξη του POS τερματικού αναγράφεται το Device Account Number που χρησιμοποιείται για τις wallet συναλλαγές σας.

Κερδίζω βαθμούς ανταμοιβής για συναλλαγές που πραγματοποιώ με Fitbit Pay σε εμπόρους που συμμετέχουν στο σχέδιο Ανταμοιβή;

Με κάθε συναλλαγή που πραγματοποιείτε με Fitbit Pay σε εμπόρους που συμμετέχουν στο σχέδιο Ανταμοιβή, κερδίζετε βαθμούς ωσάν να χρησιμοποιείτε φυσική κάρτα. Πιθανό να ισχύουν εξαιρέσεις, επομένως, για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.antamivi.com.cy .

Κερδίζω βαθμούς Ανταμοιβής από την ίδια μέρα που καταχώρησα την κάρτα για Fitbit Pay;

Ναι, με τη διαφορά ότι συναλλαγές που πραγματοποιούνται κατά την ημέρα καταχώρησης της κάρτας θα κερδίζουν βαθμούς Ανταμοιβής την επόμενη μέρα ή το αργότερο μόλις η Τράπεζα επεξεργαστεί την συναλλαγή. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι δεν θα χάσετε ούτε ένα βαθμό!


Αντιμετώπιση Προβλημάτων

Η φυσική κάρτα την οποία καταχώρησα στο wallet του Fitbit Pay έχει χαθεί/κλαπεί/δεν την έχω παραλάβει/έχει ακυρωθεί για λόγους απάτης. Τι θα πρέπει να κάνω;
Για αναφορά απώλειας/κλοπής, επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο της 1bank στο 800 00 800 ή καλέστε +357 22 128000 αν βρίσκεστε στο εξωτερικό. Η φυσική σας κάρτα θα αντικατασταθεί και στη συνέχεια θα ενημερώσουμε την κάρτα για wallet ώστε να μπορέσετε να πραγματοποιήσετε συναλλαγές.

Η φυσική κάρτα την οποία καταχώρησα στο wallet του Fitbit Pay έχει ανανεωθεί. Τι θα πρέπει να κάνω;

Δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι. Όταν η φυσική σας κάρτα ανανεωθεί εμείς ενημερώνουμε την κάρτα για wallet ούτως ώστε να συνεχίσετε να πραγματοποιείται συναλλαγές.

Τι θα πρέπει να κάνω σε περίπτωση που η Fitbit συσκευή μου χάθηκε/κλάπηκε;

Σε περίπτωση που η συσκευή σας Fitbit χάθηκε ή κλάπηκε:
Μπορείτε να διαγράψετε την κάρτα από το Fitbit Pay μέσω της επιλογής Wallet στο Fitbit App. περισσότερες λεπτομέρειες περιλαμβάνονται στον σύνδεσμο https://help.fitbit.com/articles/en_US/Help_article/2236, ή

Επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο της 1bank στο 800 00 800 ή καλέστε +357 22 128000 αν βρίσκεστε στο εξωτερικό

Τι συμβαίνει σε περίπτωση αντικατάστασης της συσκευής μου;

Θα πρέπει να επαναφέρετε τις αρχικές ρυθμίσεις της συσκευής Fitbit ούτως ώστε να διαγραφούν τα προσωπικά σας δεδομένα και οι κάρτες που είχατε καταχωρήσει για το Fitbit Pay. Θα πρέπει στη συνέχεια να ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία για να καταχωρήσετε τις κάρτες σας στη νέα σας Fitbit συσκευή για Fitbit Pay.

Πού μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Fitbit Pay;

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://www.fitbit.com/us/technology/fitbit-pay και το Fitbit Support Center https://help.fitbit.com/articles/en_US/Help_article/2236 στην ιστοσελίδα του Fitbit.

Όροι & Προϋποθέσεις
Η Τράπεζα Κύπρου χρησιμοποιεί cookies στο διαδικτυακό τόπο με στόχο τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή, αποδέχεστε αυτομάτως τη χρήση των cookies.