Safe@Web

Ασφαλέστερες συναλλαγές με κάρτες στο διαδίκτυο
  • Η υπηρεσία Safe@Web προστατεύει τις κάρτες σας

    από μη εξουσιοδοτημένη χρήση όταν πραγματοποιείτε διαδικτυακές συναλλαγές σε συμμετέχοντες εμπόρους στην υπηρεσία Visa Secure ή/και στην υπηρεσία Mastercard® Identity Check™. 

  • Οι διαδικτυακές συναλλαγές σας διασφαλίζονται

    με έλεγχο ταυτότητας με χρήση Κωδικού μιας χρήσης (ΟΤP) μέσω SMS σε συνδυασμό με την καταχώρηση του κωδικού ασφαλείας σας της υπηρεσίας Internet Banking ή της εφαρμογής Mobile Banking της Τράπεζας.

  • Εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια

    Επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο στο 800 00 800 (+357-22128000 για διεθνείς κλήσεις) κατά τις εργάσιμες ώρες του τηλεφωνικού κέντρου. 

Νέα διαδικασία ταυτοποίησης διαδικτυακών συναλλαγών

Οι  μέθοδοι ελέγχου ταυτότητας που θα χρησιμοποιούνται είναι:

  1. Αποστολή Κωδικού Μιας Χρήσης (OTP) μέσω SMS σε συνδυασμό με την καταχώρηση του κωδικού ασφαλείας σας της υπηρεσίας Internet/Mobile Banking (1bank) ή 
  2. Επιβεβαίωση μέσω του Mobile Banking Αpp της Τράπεζας.

Σύμφωνα με τα παραπάνω, προκειμένου να πραγματοποιείτε συναλλαγές στο διαδίκτυο εντός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, με κάρτες της Τράπεζας Κύπρου (χρεωστικές, πιστωτικές, προπληρωμένες) θα πρέπει να είστε συνδρομητής/τρια του Internet/Mobile Banking (1bank) και να έχετε δηλωμένο στην Τράπεζα κινητό τηλέφωνο.

Σε περίπτωση που:

  • δεν διαθέτετε κωδικούς Internet/Mobile Banking (1bank), μπορείτε να προχωρήσετε σε online εγγραφή εδώ, άμεσα, εύκολα και γρήγορα,
  • διαθέτετε κωδικούς Internet/Mobile Banking (1bank) αλλά δεν τους θυμάστε ή έχετε κλειδωθεί στην υπηρεσία, θα βρείτε εδώ οδηγίες για να ανακτήσετε την πρόσβασή σας,
  • διαθέτετε κωδικούς Internet/Mobile Banking (1bank) αλλά έχουν απενεργοποιηθεί, μπορείτε να προχωρήσετε σε άμεση ενεργοποίησή τους, είτε μέσω του Internet Banking ή καλώντας την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Τράπεζας στο 800 00 800 (+357-22128000 για διεθνείς κλήσεις) κατά τις εργάσιμες ώρες του τηλεφωνικού κέντρου. 
  • διαθέτετε ενεργούς κωδικούς Internet/Mobile Banking (1bank) αλλά δεν έχετε δηλωμένο κινητό τηλέφωνο, μπορείτε να προχωρήσετε σε άμεση δήλωσή του μέσω του υποκαταστήματος με το οποίο συνεργάζεστε.  

Συχνές Ερωτήσεις 

Όροι και Κανονισμοί 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία ταυτοποίησης μέσω του BoC Mobile Banking app πατήστε εδώ