Invoice eSettlement

Η Τράπεζα Κύπρου πρωτοπορεί με τη νέα υπηρεσία ηλεκτρονικής εξόφλησης τιμολογίων (Business to Business – B2B) «Invoice eSettlement», μέσω των ψηφιακών καναλιών εξυπηρέτησης της 1bank.

Περιγραφή υπηρεσίας

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μέσω Internet και Mobile Banking και η εξόφληση τιμολογίων προς τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν πραγματοποιείται πιο απλά και γρήγορα, στο φιλικό περιβάλλον της 1bank.

Έτσι τώρα οι συνδρομητές της 1bank που παραλαμβάνουν εμπορεύματα, μπορούν άμεσα να πληρώσουν την προμηθεύτρια εταιρεία μέσω της επιλογής «Invoice eSettlement», καταχωρώντας τον αριθμό αναφοράς πελάτη. Προϋπόθεση είναι η προμηθεύτρια εταιρεία να έχει ήδη εγγραφεί στην υπηρεσία «Invoice eSettlement».

Πλεονεκτήματα
  • Άμεση εξόφληση τιμολογίων μέσω της 1bank.
  • Το ποσό πληρωμής είναι άμεσα διαθέσιμο για τη δικαιούχο εταιρεία.
  • Διευκόλυνση τόσο του εντολέα που πραγματοποιεί σε πραγματικό χρόνο την πληρωμή του, όσο και του δικαιούχου που πιστώνεται άμεσα.
  • Εξοικονόμηση κόστους για τη δικαιούχο εταιρεία με τη μείωση της διαχείρισης μετρητών και επιταγών.
  • Μείωση των κινδύνων από τη διακίνηση μετρητών.
  • Αποφυγή σφαλμάτων στο ποσό εξόφλησης κατά την πραγματοποίηση συναλλαγών.
Χαρακτηριστικά
  • ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΈΣ (ΕΝΤΟΛΕΑΣ):
  • Η χρήση της υπηρεσίας προσφέρεται σε όλους τους συνδρομητές της 1bank.
  • Ο συνδρομητής πρέπει να έχει πλήρη πρόσβαση ή πρόσβαση για δημιουργία (create access) σε τουλάχιστον έναν λογαριασμό του.
  • Ο συνδρομητής πρέπει να είναι κάτοχος Digipass.
  • Η εξόφληση τιμολογίων μπορεί να γίνει μόνο αφού ο συνδρομητής καταχωρήσει τον αριθμό αναφοράς που του δόθηκε από τη δικαιούχο εταιρεία.


ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ (ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ)

  • Για πρόσβαση στην υπηρεσία, η εταιρεία πρέπει να υπογράψει την «Αίτηση Εγγραφής – Invoice eSettlement», που θα παραλάβει από τον Προσωπικό Λειτουργό Εξυπηρέτησής της.
  • H 1bank σε συνεργασία με  τον Προσωπικό Λειτουργό Εξυπηρέτησης αποστέλλει τις τεχνικές προδιαγραφές για την υποδομή που πρέπει να εγκαταστήσει η εταιρεία στα συστήματά της, έτσι ώστε να μπορούν να αποστέλλονται δεδομένα από και προς την 1bank μέσω APIs (πρόκειται για τεχνικές υποδομές που επιτρέπουν σε συστήματα να ανταλλάζουν πληροφορίες).  
  • Συστήνεται στην εταιρεία όπως έχει πρόσβαση στην 1bank, ώστε να ενημερώνεται αναλυτικά για την εξόφληση τιμολογίων ανά πελάτη μέσω των επιλογών Statements > Ιστορικό Κινήσεων και Statements > eStatement.
  • Οποιαδήποτε υποστήριξη προς τον εξουσιοδοτημένο συνδρομητή παρέχεται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της 1bank.

Για την αίτηση κάντε κλικ εδώ.

1bank Αίτηση Εγγραφής Εγγραφή
SMS Digipass & Digipass APP Νέα Digipass της 1bank, για πρόσθετη ευκολία και ασφάλεια στις συναλλαγές σας Περισσότερα
Περισσότερες Πληροφορίες
  • 800 00 800
  • Για κλήσεις από εξωτερικό +35722128000
  • Ωράριο Λειτουργίας
  • Δευτέρα έως Παρασκευή, από 07:45 μέχρι 20:00
  • Σάββατο και Κυριακή 09:00 μέχρι 17:00
Η Τράπεζα Κύπρου χρησιμοποιεί cookies στο διαδικτυακό τόπο με στόχο τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή, αποδέχεστε αυτομάτως τη χρήση των cookies.