eProducts - Αλλαγή

Δυνατότητα αλλαγής του προϊόντος σε άλλο ηλεκτρονικό προϊόν, με μεγαλύτερη περίοδο προειδοποίησης.

Σημαντικές Πληροφορίες

  • Η αλλαγή προσφέρεται μόνο για συνδεδεμένους Λογαριασμούς eNotice που ανήκουν αποκλειστικά σε εσάς (δεν προσφέρεται για λογαριασμούς eNotice που ανήκουν σε τρίτους)
  • Η αλλαγή επιτρέπεται νοουμένου ότι το νέο προϊόν έχει περίοδο προειδοποίησης μεγαλύτερη από την περίοδο προειδοποίησης του υφιστάμενου προϊόντος

Διαδικασία –  που εφαρμόζεται στην Ολοκληρωμένη Έκδοση

  • Επιλογή Λογαριασμού: Επιλέξτε το λογαριασμό για τον οποίο επιθυμείτε να γίνει η αλλαγή της περιόδου προειδοποίησης
  • Αλλαγή σε: Επιλέξτε τη νέα περίοδο προειδοποίησης. Η νέα περίοδος προειδοποίησης θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη από την υφιστάμενη περίοδο προειδοποίησης του λογαριασμού. Π.χ. αλλαγή eNotice 035 Days σε eNotice 180Days
  • Καταχώρηση: Κάντε κλικ για καταχώρηση της συναλλαγής
  • Επιβεβαίωση: Κάντε κλικ για επιβεβαίωση της συναλλαγής
  • Αριθμός Συναλλαγής: Το σύστημα επιστρέφει μήνυμα στο πάνω μέρος της οθόνης με την κατάσταση της συναλλαγής. Κάντε κλικ στον αριθμό αυτό, για να δείτε τις λεπτομέρειες της συναλλαγής
Η Τράπεζα Κύπρου χρησιμοποιεί cookies στο διαδικτυακό τόπο με στόχο τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή, αποδέχεστε αυτομάτως τη χρήση των cookies.