Ρυθμίσεις - Αλλαγή Κωδικού Ασφαλείας

Δυνατότητα μέσω της οποίας μπορείτε να προβείτε σε αλλαγή του Κωδικού Ασφαλείας (ΡΙΝ). Ο νέος κωδικός μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά την επόμενη σύνδεση σας στο Internet Banking, Mobile Banking, QuickPay και Τηλεφωνικό Κέντρο της Τράπεζας

Σημαντικές πληροφορίες

  • Συστήνεται να αλλάζετε τον Κωδικό Ασφάλειας σας κατά διαστήματα ,για ενίσχυση της ασφάλειας των συναλλαγών σας
  • Μην αποκαλύπτετε ποτέ τον Κωδικό Ασφάλειας σε τρίτους μέσω διαδικτύου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) ή μέσω οποιασδήποτε ηλεκτρονικής συναλλαγής
  • H Τράπεζα δεν προτίθεται ποτέ να ζητήσει οποιαδήποτε προσωπικά σας στοιχεία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή διαφημιστικών banners
  • Μην απαντήσετε σε οποιοδήποτε ηλεκτρονικό μήνυμα που σας ζητά να καταχωρήσετε ή να επιβεβαιώσετε προσωπικά στοιχεία που αφορούν την Τράπεζα
  • Διαβάζετε προσεκτικά τα ενημερωτικά μηνύματα που αποστέλλονται από την Τράπεζα για θέματα ασφάλειας
  • Για σκοπούς ασφάλειας, ο κωδικός δεν πρέπει να:

           o Είναι πανομοιότυπος με τον προηγούμενο
           o Περιέχει περισσότερες από 2 φορές το ίδιο ψηφίο
           o Αποτελείται από συνεχόμενους αριθμούς
           o Περιλαμβάνει γράμματα ή σύμβολα

Διαδικασία –  που εφαρμόζεται στην Ολοκληρωμένη Έκδοση

  • Υφιστάμενος Κωδικός Ασφάλειας: Καταχωρήστε τον υφιστάμενο κωδικό
  • Νέος Κωδικός Ασφάλειας: Καταχωρήστε το νέο 6ψήφιο κωδικό που επιθυμείτε, βάσει των οδηγιών που αναγράφονται στο κάτω μέρος της οθόνης
  • Επιβεβαίωση Νέου Κωδικού Ασφάλειας: Ξανα-καταχωρήστε  το νέο 6ψήφιο κωδικό
  • Καταχώρηση: Κάντε κλικ για να αποθηκεύσετε τις αλλαγές
  • Διαβάστε προσεκτικά το μήνυμα επιβεβαίωσης της αλλαγής κωδικού που εμφανίζεται στο πάνω μέρος της οθόνης

 

> Επιστροφή στις Ρυθμίσεις
Αρχική

Η Τράπεζα Κύπρου χρησιμοποιεί cookies στο διαδικτυακό τόπο με στόχο τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή, αποδέχεστε αυτομάτως τη χρήση των cookies.