SMS Digipass

Έχοντας ως στόχο την προσφορά της μέγιστης δυνατής ασφάλειας και ευκολίας στις συναλλαγές σας μέσω της 1bank και λαμβάνοντας υπόψη την αυξητική τάση της χρήσης του διαδικτύου και του κινητού τηλεφώνου για τις τραπεζικές συναλλαγές σας, σας παρουσιάζουμε το SMS Digipass.

Γενικά

Το SMS Digipass επιβεβαιώνει την αυθεντικότητα των χρηματικών συναλλαγών που διεκπεραιώνετε μέσω των καναλιών της 1bank, χρησιμοποιώντας Κωδικό Μίας Χρήσης (OTP). Λαμβάνετε τον κωδικό μέσω SMS στον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου. O κωδικός δημιουργείται ειδικά για την κάθε συναλλαγή σας λαμβάνοντας υπόψη βασικά δεδομένα της συναλλαγής, όπως το είδος της συναλλαγής, τον λογαριασμό του δικαιούχου, το νόμισμα, το ποσό κ.τλ. 

Συγκεκριμένα, αφού αγοράσετε και ενεργοποιήσετε το SMS Digipass, με την καταχώρηση κάθε συναλλαγής μέσω των καναλιών της 1bank η οποία απαιτεί τη χρήση Κωδικού Μίας Χρήσης (OTP), θα λαμβάνετε μήνυμα sms στον αριθμό κινητού τηλεφώνου σας που είναι καταχωρημένος στα αρχεία της Τράπεζας Κύπρου. Το μήνυμα περιέχει τον Κωδικό Μίας Χρήσης (OTP) και τα βασικά δεδομένα της συναλλαγής (τα βασικά δεδομένα αποτελούν απόδειξη ότι ο OTP σχετίζεται με τη συναλλαγή). Στη συνέχεια, πρέπει να καταχωρήσετε τον κωδικό αυτό στη συναλλαγή σας, για επιβεβαίωση της αυθεντικότητάς της.

Σημείωση: Eπειδή η αποστολή μηνύματος για κάθε Κωδικό Μίας Χρήσης γίνεται μέσω sms, σε περίπτωση που η Τράπεζα δεν διατηρεί τον σωστό αριθμό κινητού τηλεφώνου σας, θα πρέπει να διευθετήσετε έτσι ώστε να γίνει αλλαγή είτε από οποιοδήποτε κατάστημα είτε καλώντας στο Τηλεφωνικό Κέντρο ή μέσω Internet και Mobile Banking (η συναλλαγή απαιτεί Digipass). 

Κόστος αγοράς SMS Digipass €10.

Χαρακτηριστικά και οφέλη
  • Χρησιμοποιείται για χρηματικές συναλλαγές σε τρίτους (πληρωμές, μεταφορές κλπ.), σε συνδυασμό με το User ID σας και τον Κωδικό Ασφαλείας σας. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για σύνδεση (logon) στo Internet ή Mobile Banking, ούτε για αποστολή οδηγιών μέσω φαξ.
  • Ο  Kωδικός Mίας Xρήσης (ΟΤP) που δημιουργείται είναι μοναδικός ανά συναλλαγή και παράγεται λαμβάνοντας υπόψη βασικά δεδομένα της συναλλαγής, με αποτέλεσμα να παρέχει πρόσθετη ασφάλεια στις συναλλαγές σας μέσω 1bank.
  • Λόγω της πρόσθετης ασφάλειας που παρέχει, εάν αιτηθείτε γραπτώς για SMS Digipass επωφελείστε με αυξημένα όρια.
  • O  κωδικός αποστέλλεται μέσω sms στον αριθμό κινητού τηλεφώνου σας που είναι καταχωρημένος στα αρχεία της Τράπεζας. Έτσι, δεν χρειάζεται να  μεταφέρετε μαζί σας οποιαδήποτε άλλη ειδική συσκευή, όπως συμβαίνει με τις συμβατικές συσκευές παραγωγής κωδικών.
  • Πέραν από την ευκολία στη χρήση του SMS Digipass, δεν απαιτείται η αντικατάστασή του λόγω εξάντλησης της μπαταρίας ή αλλοίωσης της οθόνης από χτύπημα κ.τλ., όπως συμβαίνει με τις συμβατικές συσκευές παραγωγής κωδικών.
  • Για το κόστος απόκτησής του, μελετήστε τον Πίνακα Προμηθειών και Χρεώσεων της Τράπεζας.
Αίτηση και Ενεργοποίηση

Για να επωφεληθείτε με αυξημένα ημερήσια όρια συναλλαγών, κάντε γραπτή αίτηση αγοράς του SMS Digipass.

Για την αίτηση, κάντε κλικ εδώ.

Εναλλακτικά, μπορείτε να αιτηθείτε μέσω του 1bank Internet και Mobile Banking, στην επιλογή «Ρυθμίσεις > Διαχείριση Digipass > Aίτηση για Νέο». Η επιλογή είναι διαθέσιμη νοουμένου ότι έχετε ήδη κάποιο Digipass συνδεδεμένο στη συνδρομή σας. Με την αγορά νέου SMS Digipass μέσω Internet ή Mobile Banking, τα δικαιώματα πρόσβασής σας, καθώς και τα υφιστάμενα όρια χρηματικών συναλλαγών σας, δεν θα αλλάξουν. Εάν επιθυμείτε αλλαγή ορίων, θα πρέπει να προχωρήσετε υποβάλλοντας την ανάλογη γραπτή αίτηση.

Σημείωση: Εάν έχετε ήδη SMS Digipass συνδεδεμένο με άλλη/ες συνδρομή/ες σας, δεν χρειάζεται να αγοράσετε νέο Digipass. Μπορείτε να συνδέσετε το ίδιο SMS Digipass και σε άλλη/ες συνδρομή/ες σας καλώντας στο Τηλεφωνικό Κέντρο, στο 800 00 800 ή στο +357 22 128000 (από εξωτερικό), Δευτέρα – Παρασκευή, 7:45 – 20:00, Σάββατο και Κυριακή 08:30 μέχρι 20:00, ή μέσω 1bank Internet και Mobile Banking στην επιλογή «Ρυθμίσεις > Διαχείριση Digipass > Ενεργοποίηση / Εναλλαγή Χρήσης».

Για Ενεργοποίηση του SMS Digipass, καλέστε το τηλεφωνικό κέντρο στο 800 00 800 ή στο +35722128000 (από εξωτερικό), Δευτέρα – Παρασκευή, 7:45 – 20:00, Σάββατο και Κυριακή 08:30 μέχρι 20:00.

Εναλλακτικά, εάν η αγορά έγινε μέσω 1bank Internet και Mobile Banking, μπορείτε να το ενεργοποιήσετε μέσω της επιλογής «Ρυθμίσεις > Διαχείριση Digipass > Ενεργοποίηση / Εναλλαγή Χρήσης».

Σημείωση: Αφού αγοράσετε και ενεργοποιήσετε το SMS Digipass, αυτό ορίζεται άμεσα ως το Digipass που θα χρησιμοποιείτε στην υφιστάμενη συνδρομή σας. Οποτεδήποτε επιθυμείτε, μπορείτε να ζητήσετε τη σύνδεση για χρήση στην υφιστάμενη συνδρομή σας ενός άλλου νέου Digipass που έχετε αγοράσει για άλλη συνδρομή σας, καλώντας στο Τηλεφωνικό Κέντρο ή μέσω Internet και Mobile Banking, μέσω της επιλογής «Διαχείριση Digipass > Ενεργοποίηση / Εναλλαγή Χρήσης». Οι προσβάσεις και τα ημερήσια όρια συναλλαγών της υφιστάμενης συνδρομής σας δεν θα αλλάξουν.

Οδηγίες Χρήσης
  • Συνδεθείτε με την υπηρεσία 1bank μέσω Internet/Μobile Βanking ή τηλεφωνικού κέντρου και καταχωρήστε τα δεδομένα της συναλλαγής.
  • Το  σύστημα θα σας ζητήσει κωδικό Digipass (όπου απαιτείται, π.χ. εάν η συναλλαγή αφορά μεταφορές σε τρίτους κ.τλ.).
  • Θα λάβετε μήνυμα sms στο κινητό σας με τον Κωδικό Μίας Χρήσης και τα βασικά δεδομένα  της συναλλαγής.
  • Καταχωρήστε τον Κωδικό Μίας Χρήσης και πατήστε «Επιβεβαίωση» ή αναφέρετέ τον στον λειτουργό εξυπηρέτησης, εάν η συναλλαγή γίνεται μέσω Τηλεφωνικού Κέντρου.
  • Επαναλάβετε κάθε φορά που διενεργείτε νέα συναλλαγή.

 Για το επεξηγηματικό βίντεο, κάντε κλικ πιο κάτω.

 

Όλες οι λεπτομέρειες χρήσης του SMS Digipass παρουσιάζονται στο Εγχειρίδιο Χρήσης του SMS Digipass.

Περισσότερες Πληροφορίες
  • 800 00 800
  • Για κλήσεις από εξωτερικό +357-22128000
  • Ωράριο Λειτουργίας
  • Δευτέρα έως Παρασκευή, από 07:45 μέχρι 20:00
  • Σάββατο και Κυριακή 08:30 μέχρι 20:00
Η Τράπεζα Κύπρου χρησιμοποιεί cookies στο διαδικτυακό τόπο με στόχο τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή, αποδέχεστε αυτομάτως τη χρήση των cookies.