Ξεχάσατε τους κωδικούς πρόσβασής σας;

Εάν έχετε ξεχάσει τους κωδικούς πρόσβασης σας καλέστε μας για να σας βοηθήσουμε. Εάν έχετε κλειδώσει την συνδρομή σας καταχωρώντας 3 φορές λάθος κωδικό πρόσβασης τότε μπορείτε είτε να μας καλέσετε είτε να ακολουθήσετε τη (self service) διαδικασία ξεκλειδώματος για να ενεργοποιηθεί και πάλι η συνδρομή σας.

Ξεκλειδώστε τη συνδρομή σας (self-service)

Έχουμε προχωρήσει στην υλοποίηση μιας νέας δυνατότητας, της επανενεργοποίησης της συνδρομής από τον ίδιο τον συνδρομητή σε περίπτωση κλειδώματος, για καλύτερη εξυπηρέτησή σας (24 ώρες-7 μέρες την εβδομάδα).

Εάν έχετε απενεργοποιήσει τη συνδρομή σας στην 1bank, λόγω 3 διαδοχικών λανθασμένων προσπαθειών καταχώρισης του στατικού Passcode, σας παρέχεται η δυνατότητα ξεκλειδώματος της συνδρομής σας (self service) μέσω 1bank Internet & Mobile Banking.

Η υπηρεσία προσφέρεται
  • Καθημερινά όλο το εικοσιτετράωρο
  • Σε ιδιώτες και εταιρικούς συνδρομητές
  • Είτε έχετε digipass είτε όχι
  • Μόνο εάν συνδέεστε στην 1bank με στατικό Passcode (δηλαδή εάν έχετε digipass      για «sign on», αυτή η λειτουργικότητα δεν είναι διαθέσιμη)
  • Πρέπει να ξέρετε το στατικό Passcode σας, εφόσον η λειτουργικότητα παρέχεται      νοουμένου ότι καταχωρείτε σωστά το στατικό Passcode.
Η υπηρεσία ΔΕΝ προσφέρεται
  • Εάν καταχωρίσετε 6 συνολικά φορές λανθασμένο στατικό Passcode για σύνδεση στα κανάλια Internet Banking / Mobile Banking / Quickpay / Τηλεφωνικό Σύστημα αναγνώρισης
  • Εάν χρησιμοποιείτε Digipass για «sign on».
Διαδικασία ξεκλειδώματος (self-service)

Σε περίπτωση που καταχωρίσετε συνολικά 3 συνεχόμενες φορές λανθασμένο Passcode για είσοδο στο 1bank Internet Banking, Mobile Banking, QuickPay ή στο Τηλεφωνικό Σύστημα Αναγνώρισης, η συνδρομή κλειδώνεται αυτόματα και σας δίνονται 3 επιπλέον προσπάθειες να καταχωρίσετε το ορθό Passcode και να ξεκλειδώσετε τη συνδρομή σας.

Στην 6η λανθασμένη καταχώριση, η λειτουργία δεν είναι πλέον διαθέσιμη και θα πρέπει να καλέσετε στο Τηλεφωνικό Κέντρο της 1bank, για να ξεκλειδωθείτε.   

Έχετε ξεχάσει τους κωδικούς πρόσβασης

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό κέντρο της υπηρεσίας 1bank:

  • 800 00 800
  • +357 22 128000 για κλήσεις από το εξωτερικό

ή επισκεφθείτε οποιοδήποτε κατάστημά μας (για ιδιώτες μόνο) για να παραλάβετε νέο κωδικό.

SMS Digipass & Digipass APP Νέα Digipass της 1bank, για πρόσθετη ευκολία και ασφάλεια στις συναλλαγές σας Περισσότερα
Περισσότερες Πληροφορίες
  • 800 00 800
  • Για κλήσεις από εξωτερικό +35722128000
  • Ωράριο Λειτουργίας
  • Δευτέρα έως Παρασκευή, από 07:45 μέχρι 20:00
  • Σάββατο και Κυριακή 09:00 μέχρι 17:00
Η Τράπεζα Κύπρου χρησιμοποιεί cookies στο διαδικτυακό τόπο με στόχο τη βελτίωση της online εμπειρίας σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε την περιήγησή, αποδέχεστε αυτομάτως τη χρήση των cookies.